jcvold Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 har en senket E46 coupe,og trenger piggdekk til den. jeg skal hente den i Oslo i slutten av mdn (er importert fra USA) ,og den har kun sommerdekk,og jeg skal kjøre den hjem til Bergen over fjellet,og ønsker defor å få tak i vinterdekk mens jeg er på østlandet. så ideelt om du bor i strekningen Oslo-drangedal,og har ok.vinterdekk til meg email meg på jancato@hotmail.com sms eller ring på 970 23782 eller send pm her Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 ingen som har vinterdekk til meg? kan også være interesert i kun felger,som je kan kjøpe piggdekk til Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 bump som dem sier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts