crizi Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 har en 318 som tok kvelden selges om delebil ved bud høyere en vrakpant. sliten girkasse og clutch, motoren tikker ikke men får ikke bensin så starter ikke. supersprint eksos med doble enderør, m-ratt. kan selge deler eller hele dritten. litt under 320 på telleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 hvor står denne bilen? pris? hvis du selger deler skal jeg ha supersprint eksos anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 intressert i å vite hvor du holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 er intr men trenger nok og vite hvor du bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 2dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 318 E36 kom aldri som 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 bilen selges i morgen til 4000,- hvis det ikke kommer høyere bud iløpet av 30minutter. er i gjøvik og er eu godkjent 1år til men som sagt så har motoren kvelda og får ikke bensin, dermed selges den som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 bilen er min . fikk fyra;). stoppa den . rydda litt værktøy. så skulle vi starte en gang til . en fint smell å der sto den motoren helt fast godt jeg har motor på garasje gulvet som bare venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 uff da såpass ble toget hjem? skal du taue den tilbake el fikse den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 ja hehe . fant problemet hvorfor han stoppa for deg da. bensin filteret er jo tett som en flaske blir henta på henger i morgen . har du sett den eller. håper ikke den blir helt rasert før jeg får den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 ja så den da jeg prøvde en x5 i går så urørt ut kan vel ikke bli værre enn den er fra før hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg