Chris_325iM Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 det er små marginer på vegen om dagen syns jeg! En kompis av fattern kjørte på motorveien i går og fikk en bil på taket! Varebilen i motgående felt dro av vegen og ned i grøfta mellom feltene, her er det ikke autovern, men en dyp grøft. grøfta virker som et hopp, og varebilen får en god flytur, og lander tak mot tak på Audien! det er i denne bilen kompisen til fattern sitter... fikk alvorlige hodeskader, har ikke hørt noe mer om tilstanden hans foreløpig... ene i varebilen døde og den andre hardt skadd, hvem de er er for meg ukjent... får en til å tenke litt http://www.oblad.no/article/20081016/VE ... 1/NYHETER# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Sykt! Er ikke bestandig det hjelper om man har full kontroll selv, man vet aldri hva man møter.. Har tenkt litt på dette ja, spesielt om vinteren, lastebiler/vogntog i sving, liker det like dårlig hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 nei... jeg stoler ikke på noen når jeg er ute å kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 oi, er utrolig hva som kan hende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Uff grøsser jeg av slikt. Hjelper ikke være på vakt heller i slike tilfeller. Her er nok en ulykke som skyldes dumhet fra ene fører (bmw og audi). http://dt.no/article/20081017/NYHET/504 ... 1063/NYHET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå