Jump to content

Pjokker Heller!

Snadder
 Share

Recommended Posts

Har en 523i 2000mod.

I går var det en dækel som kjørte inn i bilen bakfra. Bilen min sto parkert og han/hun som kjørte på meg, stakk av.

Frustrerende DELUX.

Men, noen som vet hvor jeg kan kjøpe rimlig støtfanger og ryggesensorer? BMW her i Kr.Sand er jo på veggene når det gjelder priser.

Å ta dette på kaskoen min, tror jeg ikke kan lønne seg. Da må jeg sikkert svi for det noen år fremover :-(

Kjedelig. Du kan jo søke på div. hoggerier etc.

Men dessverre ikke rart folk stikker av uansett skadestørrelse med de beløpene folk opererer med her for noen små riper.

Folk bør vel ha såpass samvittighet at man gir beskjed? Det er dyrt, men uansett ikke eieren som skal betale det!

Kjipt at folk stikker av ! Men jeg kan faktisk skjønne det selv om jeg ikke støtter det.

En kar på jobben ble dultet borti bakfra (98 modell Ford Mondeo stv)

Bakfanger og justering av bakplate. Prisen forsikkringen kom opp med var 24.000,-

Sinnsykt spør du meg. Ikke rart det koster. (Og det koster ikke fordi folk stikker av, men folk stikker av fordi det koster)

• 2 weeks later...

Nå har jeg klart å få tak i dæklen som var i bilen min. Det var med en leiehenger han hadde vært inne i meg. Så jeg kjørte rundt til de som leier ut hengere og vips, så fant jeg litt av lakken på en av dem.

Fikk navnet av betjeningen osv.

Det viste seg at han ikke hadde lappen + + + Så han må erstatte dette utenom forsikring. Ble dyrt for han. Jeg kunne anmeldt han i tillegg. Men det jeg ville, var jo å få fikset bilen... :-)