Snadder Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Har en 523i 2000mod. I går var det en dækel som kjørte inn i bilen bakfra. Bilen min sto parkert og han/hun som kjørte på meg, stakk av. Frustrerende DELUX. Men, noen som vet hvor jeg kan kjøpe rimlig støtfanger og ryggesensorer? BMW her i Kr.Sand er jo på veggene når det gjelder priser. Å ta dette på kaskoen min, tror jeg ikke kan lønne seg. Da må jeg sikkert svi for det noen år fremover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas1 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Kjedelig. Du kan jo søke på div. hoggerier etc. Men dessverre ikke rart folk stikker av uansett skadestørrelse med de beløpene folk opererer med her for noen små riper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G-RACING Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Kjedelig. Du kan jo søke på div. hoggerier etc.Men dessverre ikke rart folk stikker av uansett skadestørrelse med de beløpene folk opererer med her for noen små riper. Folk bør vel ha såpass samvittighet at man gir beskjed? Det er dyrt, men uansett ikke eieren som skal betale det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snadder Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Jeg må si meg helt enig med deg i det G-RACING. Hadde jeg vært uheldig og dultet bort i en parkert bil, så hadde jeg uten tvil gitt beskjed. Så ærlig må en være og hadde heller ikke hatt samvittighet til noe annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E36Cab1 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Post dette i Annet bil&motorprat,ikke teknisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomerikk Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Om du trenger alle fire sensorer selges det stadig sett på e-bay.uk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G-RACING Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Tipper det er flere her på forumet som har konventert til M-bakfanger og, så skulle vel ikke vere noe vanskelig å få tak i. Du kan jo få kjøpe min cosmossvarte som står på bilen nå om du vil gi en god pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBirg Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Kjipt at folk stikker av ! Men jeg kan faktisk skjønne det selv om jeg ikke støtter det. En kar på jobben ble dultet borti bakfra (98 modell Ford Mondeo stv) Bakfanger og justering av bakplate. Prisen forsikkringen kom opp med var 24.000,- Sinnsykt spør du meg. Ikke rart det koster. (Og det koster ikke fordi folk stikker av, men folk stikker av fordi det koster) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snadder Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Nå har jeg klart å få tak i dæklen som var i bilen min. Det var med en leiehenger han hadde vært inne i meg. Så jeg kjørte rundt til de som leier ut hengere og vips, så fant jeg litt av lakken på en av dem. Fikk navnet av betjeningen osv. Det viste seg at han ikke hadde lappen + + + Så han må erstatte dette utenom forsikring. Ble dyrt for han. Jeg kunne anmeldt han i tillegg. Men det jeg ville, var jo å få fikset bilen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hauken Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 godt de ordnet seg,hadde samme problemet selv engang,gikk rundt i 3 dager og sjekket støtfangere før eg fant jækelen,sparte meg for 17 tusen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Rart han får leie henger når man ikke har lappen....men godt du fant personen å fikk fikset det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snadder Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Rart han får leie henger når man ikke har lappen....men godt du fant personen å fikk fikset det Ja, det kan du si. Men når jeg tenker etter. Så har vel ingen spurt meg om å få se lappen når jeg leier henger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts