Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens,

jeg er på leting etter motorer som bare ligger og slenger, og defekte motorer til en veldig billig penge.

Jeg skal gi dem videre til en skole i Oslo (Etterstad VGS), de trenger noen motorer å skru på mek. gutta der ;)

Jeg var innom skolen en dag, og virka som om halve mek avdelingen konverterte til BMW-fan etter å ha sett bilen ;) Så tenkte i hodet mitt, om jeg donerte noen bmw motorer som de kunne skru på. Så hadde vi i ettertid muligens fått enda flere BMW-fanatikere :D Og det er bedre å la en ødelagt eller en motor som du ikke bruker til noe som helst ha et formål.

PM meg! Eller ring 91 24 34 93 :)

~Robin

Skrevet

hva gir dere for en rast 318tds motor? er nok mye som kan brukes, hva som er skjedd vet jeg ikke, men motoren kan ikke turnes.

blir i så fall levert uten turbo, klimakompressor, slanger etc

Skrevet

Har en tilnærmet komplett M10b18 som jeg kunne donert til et sånt godt formål, men blir sikkert litt prakk med frakt siden jeg bor i Midt-Norge.

Skrevet

Bruttern har en gammel 518 motor liggende.

(Tror det er det, det er), helt ukjent tilstand.

Den som henter den får den :-)

Skrevet

Jeg kan hente dem :) Og jeg får se an hvor mye som jeg kan gi for hver motor. Blir jo en del når det er noen få motorer, kan dere sende meg en PM med info? Det hadde vært veldig snilt. :D

Robin

• 3 weeks later...
Skrevet

Intresert i en m40 motor med def. oljepumpe?

Hva kan jeg få for den? (Send meg pm :-))

Om ikke annet får du en bump ihvertfall ;-)

• 4 weeks later...
Skrevet

318i 88 mod kan du få men må skrues ut selv , mangler den lille bunnpanna . Starter ikke ,0 komp hørest ut som starter ikke etter smell i bakenden på bilen ( kan være tilfeldig med at reima har ryki eller no ) Ring 90587309 hvis du vil ha den Vegar

Skrevet

jeg har dessverre ingen motor, men blei faktisk litt rørt av det du holder på med:)

får håpe du skaffer noen motorer til dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...