Holtlien Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Får vel lage et lite innlegg om min nye bil.. Er ganske ny på forumet her hehe. Kjøpte meg akkurat en ny 2008 318D Touring M Sport. Er faktisk min første BMW så får se åssen det her går Kanskje det blir flere framover å Planer for bilen er foreløpig bare å få inn et anlegg i bilen. Kommer nok sikkert på noe utover vinteren Bare og komme med forslag til forbedring Utstyr er litt forskjellig: M Understell M Ratt multlifunksjon M Felger 18" Bi-Xenon Regnsensor Park sensor Del skinn med Alcantara Klima Cruisekontroll +++++ Har bare dette bildet foreløpig pga har ikke henta bilen ennå Skal ta noen skikkelige bilder av bilen når jeg har den i garasjen
e46diesel Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 meget pen:) trur du blir meget fornøyd. Har selv en 2002mod 320d touring, gode biler:)
tmice Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Snaddervogn det der, fy f... for en bil å kjøre....
sveinis Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Gratulere! Ser jo rimelig digg ut den bilen der -Og velkommen til forumet Håper du blir fornøyd med bilen og BMW!
Holtlien Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Ja håper den er god å kjøre gleder meg til å hente den på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå