jansson Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 hei jeg har et problem .bilen er importert så man må skru på lyset..når den står i parklys virker det ikke foran eller bak på høyre side...det er kjørelys med motoren på så virker det foran men ikke bak..pærer osv er hele..fikk bot på 2000 i går:P noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Det kan høres ut som en kortslutning. Er alle sikringer hele? Jeg opplevde det samme, og da var det ledningene som går fra karosseriet til bagasjeluka som hadde fått en god knekk på alle ledningen inni bunten der. Ta å sjekk denne f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 ok skal sjekke:P det jeg synes er litt rart er at det er bremse lys og rygge lys:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har eit likt problem:) Men hos meg er sikringen gått, så skal finne fram til en overledning en plass å prøve meg frem Men Rygge og Bremselys funker fett fordeom Sjekk sikringene du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 hva heter sikringen da:P tysk er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det er Sikring Nr 34 trur eg.. eller det er den sikringen som det sår 2 stk nummer bak, det Siste nr e 34 eller 37 og det første lurer eg på om var 25 eller 29, husker ikje heilt.. men hete noe som stand-lys eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 standlicht ja. Garantert sikring. Men bot på 2000????? Det er helt latterlig at du godtok det. går ikke an å få bot for gåen sikring. Går IKKE an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 du vil i verste fall få mangellapp, men bot....??? !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Er ikke sikring men kontaktplate i baklys.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 ja den er dårlig den plate. mye kødd med lyset . Prøv å pusse pæreholderne og plata på kontaktflatene. Men 2000 i bot!!!? det hadde jeg ikke godtatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har eit likt problem:)Men hos meg er sikringen gått, så skal finne fram til en overledning en plass å prøve meg frem Men Rygge og Bremselys funker fett fordeom Sjekk sikringene du Er lurt å sjekke lediningene som går til bagasjeluka da, der masse ledninger kan ligge å gnisse om hverandre. Første stedet jeg ville sjekka hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 OK ska sjekke der da, men hvor ligger disse?? med tanke på at eg har ein 318 IS ligger jo Battreiet mitt framme.. Så hvor kan det være lurt å ta en titt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 ,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 hva skal jeg pusse med? hvem sandpairp liksom eller er det ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå