jansson Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 hei jeg har et problem .bilen er importert så man må skru på lyset..når den står i parklys virker det ikke foran eller bak på høyre side...det er kjørelys med motoren på så virker det foran men ikke bak..pærer osv er hele..fikk bot på 2000 i går:P noen som vet hva det kan være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soilborn Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Det kan høres ut som en kortslutning. Er alle sikringer hele? Jeg opplevde det samme, og da var det ledningene som går fra karosseriet til bagasjeluka som hadde fått en god knekk på alle ledningen inni bunten der. Ta å sjekk denne f.eks Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 ok skal sjekke:P det jeg synes er litt rart er at det er bremse lys og rygge lys:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MFosse Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Har eit likt problem:) Men hos meg er sikringen gått, så skal finne fram til en overledning en plass å prøve meg frem Men Rygge og Bremselys funker fett fordeom Sjekk sikringene du Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 hva heter sikringen da:P tysk er noe dritt Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 bump... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MFosse Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Det er Sikring Nr 34 trur eg.. eller det er den sikringen som det sår 2 stk nummer bak, det Siste nr e 34 eller 37 og det første lurer eg på om var 25 eller 29, husker ikje heilt.. men hete noe som stand-lys eller noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 standlicht ja. Garantert sikring. Men bot på 2000????? Det er helt latterlig at du godtok det. går ikke an å få bot for gåen sikring. Går IKKE an Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 du vil i verste fall få mangellapp, men bot....??? !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Er ikke sikring men kontaktplate i baklys.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 ja den er dårlig den plate. mye kødd med lyset . Prøv å pusse pæreholderne og plata på kontaktflatene. Men 2000 i bot!!!? det hadde jeg ikke godtatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soilborn Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Har eit likt problem:)Men hos meg er sikringen gått, så skal finne fram til en overledning en plass å prøve meg frem Men Rygge og Bremselys funker fett fordeom Sjekk sikringene du Er lurt å sjekke lediningene som går til bagasjeluka da, der masse ledninger kan ligge å gnisse om hverandre. Første stedet jeg ville sjekka hvertfall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MFosse Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 OK ska sjekke der da, men hvor ligger disse?? med tanke på at eg har ein 318 IS ligger jo Battreiet mitt framme.. Så hvor kan det være lurt å ta en titt ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 ,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 hva skal jeg pusse med? hvem sandpairp liksom eller er det ikke så nøye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts