h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Ebay;) Får de i skinnlook også, som ser veldig flotte ut, men stoff er nok diggere å ha på seg. og billigere
h4ns3n Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Denne helgen har jeg byttet bærearmer, pendelstag, styrestag og foringer/kuler i forstillingen. Mangler foring i stabstag bare, men skal ha tykkere stabstag så da tar jeg heller foringenenår jeg får ta på det. Klossene måtte jeg plutselig bytte, da de ble delt i 2 da jeg skrudde av calipern, hadde heldigvis 1 sett inne på mekonomen.. Men har hatt lekkasje i kjølesystemet som jeg skulle fikse denne helgen.. Og da vi trodde det var fikset, så finner plutselig vi en sprekk i den ene slangen.. Da må den nok overnatte til mandag så jeg får kjøpt nye slanger Kameraet var jo plutselig tom for strøm, så fikk selvfølgelig tatt 2 bilder (trodde jeg) Meeeen, de var ikke på kameraet da jeg kom hjem. Så får heller ta bilder på mandag da jeg skal tilbake på verkstedet=)
h4ns3n Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Da var radiatorproblemet fikset igjen, fikk helgdigvis tak på ny slange fra Autozentrum før påsken ringte inn.. Bilen ble forøvrig ganske tight og fin å kjøre nå, kjennes nesten ut som at jeg har fått servo:P Mangler å justere litt på spissingen, men det får jeg ta en annen dag. Legger ut ett lite bilde av den egentlige drømmefargen min på E30'n som jeg har redigert... Om det blir sånn farge får heller tiden vise...
heltn Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 få vekk høytaleren, for den var græskla styggt plassert! Ellers såg resten bra ut! -Kristian
h4ns3n Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Slutt å klag:P Det skal skjerm inni der engang..
h4ns3n Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Da var M3 stoffseter i hus=) Bilder kommer da jeg får renset seter og gulvteppe
TheHunk Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ble bra med det nye interiøret:) Men det var vel unødvendig med det skipose basskasse opplegget siden du byttet seter`? Eller tar jeg helt feil ?
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Da har du helt rett.. da interiøret kom noen mnd eller år før enn planlagt=) Men det kunne jeg jo ikke regne med da jeg bygde kassa.. Hehe Takker for kommentar forresten=)
Torek Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Flott interiør Hvordan har du tenkt å gjøre det bak for å få plassert "beltespennene" inn i de to hullene der hvor de egentlig skal sitte når de ikke er i bruk?
h4ns3n Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Takker=) Det vet jeg ikke helt enda hva det blir til.. Enten må jeg få tak på belter fra en M3, eller om noen andre modeller ble levert med den typen?? Eller så vurderer jeg å bare flytte på festene til beltene.. så de kommer nærmere midten
h4ns3n Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Da var orginale shadowlinelister endelig i hus! Etter ett halvt år med leting.. Takk til torf
h4ns3n Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Måtte bare legge ut ett stemningsbilde fra 1 mai med nytt kamera
winchester Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Spennende prosjekt, men personlig foretrekker jeg M3-skinnseter Den basskassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå