Gå til innhold

M3 E46 diff selges, kun godt 35 000 km januar salg 8000,- kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en "ny" diff som kommer org på M3 E46. Diffen har kun godt ca 35 000 km. Komplett med alt, bolt on. Selges kr 10 000,- kr.

Pm, her eller tlf: 90141919. :D

Skrevet
Er det med såpass deler at den kan monteres på en vanlig E46? Eller er det større splines ute ved nava osv.?

Hm, det vet jeg ikke. Kan male der driv aksel skal skrus på. Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen jeg. :D

Skrevet
Okei :) Om denne går å få på vanlig E46 bør den være lettsolgt! Får jo ikke kjøpt diffbrems til annet enn M på E46... Idiotisk

Ja, og jeg har 3 stk, en på bilen og en i reserve. Så fikk jeg med denne når jeg kjøpte den E36 som det sto M3 E46 motor i. Den er solgt uten diff.

Trenger ikke 3 stk.

Skrevet
Er du sikker? :twisted:

Sikker på hva?? Sto ikke på noen E36. Fikk den med. Så har 2 stk løse. Er ikke sikker på de passer E46 ikke M3 nei.

Skrevet
Mente om du var sikker på at du ikke trenger tre. Med tanke på kjørestilen :lol:

Ja, det kan man ikke være sikker på. Skulle vel hatt tre hele biler å ta av. :D Blir nok ikke noe mindere gassing til sommeren. Med ny styring, shine opp en del, mulig nye bremser og eksos, så skal den få svi.

Skrevet
hva slaga Eksos har du tenkt på da:)

litt off topic:)

eg har Gruppe M full titan potte:) grom lyd:)

Skal lage et selv, prøve å få den mørke Bmw lyden. Ikke den skrikende jag har nå. Så den titan botta bråker nok litt for mye.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...