andreee Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Dette så jo ut til å funke veldig bra! Var faktisk en fryd å lese / titte på dette prosjektet , ikke noe håven eller skrytne kommentarer som mangen andre er. Mye bra deler også ser ut som du har peiling, Blir bra dette her lykke til videre. mvh andré
Mr.Silver Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Dette så jo ut som en morsom sak mye info å bilder, slik liker vi så ut til å fungere bra bilen også by the way
Boost Criminal Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 takker for hyggelig respons, skal fortsette med mye bilder videre, blir nok litt mer ombygg i vinter...
buchern456 Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 er en lur ting og forsterke travers feste har ryket på min også på en orginal e36 320i.
Disaster Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Kjempefin tråd "Boost Criminal" her var det mange tips å hente, faktisk en av de beste innleggene jeg har sett her inne Takk takk takk
takaasen Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Så veldig bra ut dette her. kjekt å se en del bilder. skal akurat til med omtrent samme proskjekte men e34 525. har samla deler i en del år. Hvikle turbo valgte du? jeg valgte en Garrett GT3071R med t3 AR0,84 hus 84 trim og ar0,5 kompressor.
Boost Criminal Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Så veldig bra ut dette her. kjekt å se en del bilder.skal akurat til med omtrent samme proskjekte men e34 525. har samla deler i en del år. Hvikle turbo valgte du? jeg valgte en Garrett GT3071R med t3 AR0,84 hus 84 trim og ar0,5 kompressor. husker ikke speken men det kan jeg finne ut, det er en pressision turbo som er nesten den samme som sc 44 jeg bestilte sc44 men de sa at de hadde laget en ny utgave som skulle fungere bedre raskere spool up og ikke butte på slutten, fornøyd med den litt treg på prøve turen men det er nok mye for det jeg kjørte med 2,05 utveksling hadde jo teoretisk topp fart på ca 300 men har annet understell liggende som skal på nå med 3,15 isteden
Dirty Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 så jo denne når jeg var hos deg. flått bil var så gira på den vi sku hente så hadde jo ikke så god tid til å kikke så nøye men Meen henne kjøpte du oljekjøleren? slik en vil jeg å ha
Boost Criminal Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 så jo denne når jeg var hos deg. flått bil var så gira på den vi sku hente så hadde jo ikke så god tid til å kikke så nøye men Meen henne kjøpte du oljekjøleren? slik en vil jeg å ha er fra summit racing den, b&m cooler
Boost Criminal Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 da er jeg så vitt igang med neste oppdatering, bremser og drivverk. har fått på bremsene forand M3 bremser, er litt rust på skivende men det er bare overflate rust så det forsvinner nok ved første brems. M3 bremser neste som skal på er m3 bakstiling og mellomaksel, begynte å demontere i dag. har ikke de forsterknings platene til cassi så vet ikke når jeg får den på plass men det kommer oppdate senere om det her er bakstillingen
Richie85 Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 En flott tråd! Dette var rått..!! Så ut til at bilen gikk greit? hehe.. Gleder meg til å lese videre!
Boost Criminal Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 En flott tråd! Dette var rått..!!Så ut til at bilen gikk greit? hehe.. Gleder meg til å lese videre! ja takk for det. det går ikke så fort når mann har god tid men skal dokumentere underveis
kribje Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 fått lagt ut mye bra nå. du får komme og hjelpe meg snart fikk hjulbuer og drit i går off ring meg en dag da. du har jo ikke dekning heh e
Boost Criminal Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 da har jeg fått skrudd litt igjen, nå er m3 bakstillingen på og forsternings platene er sveiset på plass. det var grei skuring det litt dritt jobb å pusse rent for sveising under bilen, godt verktøy er halve jobben men problemet nå er å få m3 mellomakselen på 320 girkassa. funnet ut at jeg trenger flensen på girkassa fra en en kasse med den store hardykoblingen hjelp noen som har no vrak kasser liggende...haster bilder kommer senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå