Torminator Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Skal kjøpe effektanlegg til min BMW 320i E36. Noen som har gode forslag? Bare ute etter bakpotte for å få litt mer lyd. Lurer litt på Sebring. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Sjekk www.Brakes.no Tror dem selger det der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torminator Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Tusen takk for tips!! Noen som har erfaringer fra "Hot Steel"-serien de selger? Den med mulighet for å strupe ned endestussen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IvarT Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Eisenmann hos Schmiedmann.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torminator Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 Kjøpte Sebring Rustfri bakpotte hos GS! God passform, me må nok modifisere de originale festene litt da disse drar potta så langt ut til siden at den nesten subber i M3-felgene... Meget fornøyd med lyden!!!!!!! Fin brumming og får fint frem rekke-6'er lyden uten at det blir bare bråk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertN Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Eisenmann er etter min mening den fineste lyden til BMW, er bare nydelig, men så koster det skjorta og da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjsyse Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 har selv supersprint og er kjempe fornøyd! Måtte ut med 5 lapper, men var værdt alle pengene. Rolig fin lyd når du kjører vanlig, god lyd når du trør på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts