Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, samme skjedde meg når jeg byttet motor i tds'en, plutselig forsvant all kraft. drit skummelt. hehe

tar du en tur i dynoen igjen da?

nei den har korrekte lambda verdier osv.. kjører på 0.8 ca. blåsa orker ikke mer etter det så. :( må nok ha noe større med tid og stunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uten lekkasje etter kompressor må du jo ha mye mer effekt nå enn de 220 du hadde

hadde ikke sånn lekkasje der. de har nok skjedd på vei hjem.

den er lat på toppen og det tyder bare på at den ikke får luft nok.. turboen er for liten.. effekten er jo reel den på det trykket på en standard motor med den lille vifta som eg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kjørt pakninga til helvette?

tydeligvis.. har aldri kjørt hardt på turtall ved kald motor el noe.. tusslet hjem fra jobb og når jeg kom hjem røyk det blått..

er vel en kombinasjon av 10.9 org bolter, org pakning( som sikkert har fått juling før jeg monterte sprutet) så rive av toppen ikveld.

det posetive: jeg får se hvilke stempler det er og hvor mye den er borret :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen var det o- ringet blokk uten tråd i hehe :lol:

har jo dårligere pakningsflate da enn org.. rart den har tålt såpass trykk.

har begynt å legge i pianotråd (tok litt tid å tilpasse lengden) blir klasket sammen med nny elring og ARP så snart jeg får delene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

fikk lagd meg plate fror trykktesting idag. fungerte greitt. satser på det blir tett og fint nå sammen med ny planet topp.

har en følelse av at det kan bli en del trykktesting av m20 topper fremover :)

ktw7qna7ytt8vxb1xpkf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...