Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

enig med SSM her altså, du burde ikke ha 215.40 på 10" det kommer til å bli voldsomt, og neppe etter din smak - ref hva du sa om dekk / felg oppsettet til jørgen lie :P

men personlig ville jeg ikke, og tror ikke du har plass til så mye dekk som SSM foreslår:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

245 kommer ikke på min E30, er ikke plass uten å bredde skjermene. må ha M3 da for at det skal se normalt ut

225 bak 205 forran er nok løsningen, blei bare gira på slicks bak :)

enig med SSM her altså, du burde ikke ha 215.40 på 10" det kommer til å bli voldsomt, og neppe etter din smak - ref hva du sa om dekk / felg oppsettet til jørgen lie :P

men personlig ville jeg ikke, og tror ikke du har plass til så mye dekk som SSM foreslår:p[/quote

haha.. jørgen har jo ET minus en masse og 10.5" eg er fortsatt på pluss siden, og mine bygger inn maks av hva det er plass til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo 225 på mine 9.5" og det såg jo egentlig idiotisk ut. Jeg var dekkstrekk type før, men nå liker jeg det mindre og mindre siden jeg vet hvor dårlig det fungerer.

225 på 10" blir vondt å få luft i altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka bredde har du nå bjørn?235 ja :) Du har jo strekk nå og.. Men du kjøre jo bane med hjulene, eg har banehjul og cruiser bare vei med di andre. Då er kravet kun at de ska se greit ut og ikkje subbe.

Ruben sine som brant opp sto d 205 og 215 på og di felgene er like mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...