Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Lite tips ang eksos er og lage et feste på girkassa di, slikat eksosen blir dradd samtidig som og samme vei som motor går under pådrag=) flexi på downpipe er også en go ide;) fett prosjekt dette! og digger fargen...og garasja for den saks skyld;)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er et solid feste på girkassa ja så det er i boks:) sitter noen små fine gummi dempere på der også. så eksosen henger fint, har 3" flexi i 316 liggende men får se hva jeg får plass til.

ja er mye mer morro å bygge i godkjent bil, og i en ren garasje:) (som desverre er passelig skitten nå)

turboen/ grenrøret som kommer på er ikke optimalt eller noe jeg er stolt av men det får gjøre jobbennå siden det bare lå og støvet.

responsen var kjekk med den lille turboen! type autoslalom bil.

nå blir det nok litt mer hjulspinn på høyt turtall håper jeg. mister nok mye av kjørbarheten i bunn men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ble det gjort litt idag og, skar ut litt av batterikassa og bygde om litt på røret ut fra WG slik at det kan bevege seg litt der og. fikk lagd en plan på oljeretur også

dårlige mobil bilder som vanlig :lol:

1kammnupiy7obt0k3elx.jpg

sba5gwjm901ebvagxggw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes et er på tide at jeg henter denne bilen snart;);P

hehe. frister ikke så veldig å selge om dagen. begynner å bli gøy nå.

Skjønner den veldig godt;)

hva er mest morro av m5 og e30 turbo da? hadde vert kjekt med en m5 stv som trekk bil for bilhenger og vogn men det koster nok litt for mye for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble jobbet noen timer etter jobb idag og.. hadde det ikke vært for at det fristet å være litt sosialt ikveld kunne det nok ha blitt en prøve start.

får se hvordan formen er i morgen. rekker ikka autoslalomen som jeg hadde planer om uansett.

gmplv401val0lnq616o0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en enveis ventil på vakumslangen inn til bremsekraftforsterkeren.

ja.. og det kaller ikke jeg en trykkregulator :)

Jeg skal ikke krangle på det :lol:

hehe..

hadde oppstart idag forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk gjort ferdig eksos idag så da ble det en liten test tur.

ser ut så den oppfører seg som den skal. får gjøre det ferdig i motorrom før det blir mer kjøring og ladetrykk.

uvant at turboen først våkner i andre enden av turtalls registeret kontra før :lol:

1ecjqlk9323z1f5xtbma.jpg

et dårlig mobil bilde hører med i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...