EBørøsund Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Har kikka litt på sentrallsen min nå, å blir egentlig ikke så veldig klok... Høyre forrdør vil ikke være med på opp og igjenlåsing med de andre dørene, MEN blir plutselig men noen ganger... Å når den blir med er alt som normalt... HJELP og tips.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Sjekk etter brudd på ledninger inne i førerdøra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
EBørøsund Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Nei, men rart den kobla inn når jeg hadde plukka ut hanskerommet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Nei, men rart den kobla inn når jeg hadde plukka ut hanskerommet.. Kanskje du har noe brudd bak der da? Sentrallås-enheten sitter bak hanskerom på høyre side.., går masse ledninger der. Men ta å sjekk dørbryterne også.., kan være slitte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts