Anderslien Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg har enda et problem. Jeg har bygd om til vanlige dempere på min 92 525ix. Jeg plugget nivåreguleringen. Når bilen står stille eller hvis jeg kjører på en vei uten humper, skjer det ingenting. Men så fort jeg begynner å kjøre litt hardt i svingene eller på litt humper, så begynner det å skrike noe fælt i enten nivåregulering, differensial eller hva det er. Har skjedd etter jeg bygde om. Har ikke fått luftet systemet etter jeg koblet på alt og etterfylte olje, på grunn av at lufteskruen sitter dønn fast, så kan det være det som er problemet? Eller kan det være det at plugging av systemet forårsaker dette? Har forresten tatt vekk det staget som går fra regulatoren som sier ifra om bilen må heves/senkes. Takk for svar
Anderslien Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Da var det fikset Nå er det igjen bare å få bort nivåreg. feilmeldingen i check kontroll. Noen som vet hvordan det gjøres?
Anderslien Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Hva var problemet? Det staget som går til regulatoren som sier fra når høyden er riktig og sånt, fjernet jeg. Det hjalp jo ikke. Men så vridde jeg den delen som staget går innpå, på regulatoren helt opp, og da ble pipelyden borte Forteller sikkert at nå er bilen i riktig høyde, og trengs ikke å justeres. Så nå er det igjen bare å få bort feilmeldingen.
AlXz Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Sitter vel en sensor til dette sikkert. Bare ta vekk den og koble sammen ledningene kanskje... (Funker på vann-nivå ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå