Gå til innhold

'90 E34 535i til salgs

semmern
 Share

Anbefalte innlegg

Orker ikke bruke tid og penger på å fikse denne bilen, ihvertfall ikke nå som jeg har kjøpt meg E39. Bilen har noe rust, men ikke mye, stort sett overflaterust. Drivverk er i grei stand, bortsett fra litt kast i mellomakselen, dette merkes som vibrasjon rundt 1800rpm i 2. gir. Understell, fjæring og bremser er i god stand, den er nydelig å kjøre på dårlige såvel som gode veier.

Motoren, en M30B35, bruker noe kjølevæske, og lekker litt olje på to steder, men det er ikke noe store greier.

Følger med original lasteholder, og E39 vinterdekk med senterringer. Disse kan også selges separat hvis noen er interessert?

Utstyrsliste:

Stor kjørecomputer

Cruise control

El vinduer/speil/takluke

Skipose

Original (sittet i bilen siden ny) Blaupunkt radio/CD

DEFA motorvarmer med kontakt i grillen, kjekt å ha!

Fargen er Alpinweiss II, og interiøret er blått. Bilen har gått ca 281 000.

Bilen er IKKE EU-godkjent, da jeg ikke er villig til å bruke mer penger på den nå da jeg har ny bil. Det som må gjøres før den går gjennom er så vidt jeg husker å bytte frontrute, sveise et lite hull i eksosen, og noen småting til.

Den har noen år til i seg hvis man ikke gjør noe med den, men er man villig til å bruke noen kroner på å få den strøken har man en nydelig bil som går godt! :)

Kan tenke meg 15000..

Mail meg på semmern@hotmail.com , eller ring meg på 95026034

wjgp1tbswrgk5fj5wxsi_thumb.jpg

shqticukvzpu3oyc08mw_thumb.jpg

prciaj1ksqvakb7xfi0k_thumb.jpg

sxmyuuhs573iu9ppmxmw_thumb.jpg

g7g1gg7izjz97leogav7_thumb.jpg

rxq4qr23fywsrmzo3gez_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer