Gå til innhold

-


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skulle egnelit bytte min bil mot denne 325`n til hylle.

Eneste som sto igjen var at jeg bare skulle sjekke hva forsikringa blei på så var dealen i boks. Sjekka den og plutselig skulle hylle ha med anlegg og alt mulig så skulle han beholde mtech stylinga.

Så da jeg fortalte han at jeg ikke ville bytte slik iom bilens tilstand så ingikk vi en ny avtale. prata mere på msn og plutselig kom det frem at det var en del mere feil med bilen som han ikke har nevnt i tråden her i det heletatt. Men han skulle egentlig komme hit i går å se på bilen min og evnt da frakte 325`n på henger til meg for den lada ikke og den måtte ha ny diff olje da den var dårlig eller var lite på den, var også slark i mellomakselen sa han derfor kunne jeg ikke få kjøre den hjem.

Så da han skulle komme til meg på lørdag dukka han ikke opp å da jeg etterlyste han sa han bilen var solgt. Men så ser jeg her i dag å da er den plutselig ikke solgt alikevel ?

Begynner å lure på seriøsiteten til selger her... Bare sånn at evnt en kjøper her er klar over hva mine opplevelser med selger er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååh...

Denne går nå?

Denne er ikke solgt som du har påstått?

Du har fylt olje på diffen ?

Først av alt.. hvem er du? en av de som bare sender masse sms'er til alle døgnets tider?

Jeg har aldri sagt at denne er solgt, men til en person som ville bytte denne i en 318 , har jeg sagt at den var solgt.

Det var pga en kar skulle komme og hente og betale igår, men han dukka ikke opp, så det betyr at den fortsatt er til salg.

Har ikke fyllt på olje på diffen., diffen stod på høykant i omkring 4 timer, det rant da litt olje ned ved den ene stikkakslingen.

Kjøper får med ny diff olje til og fylle på det som evt har lekket ut. det er ikke spesiellt mye olje som har lekket, men greit å ha det i orden.

Men som vanlig mange som prater og prater..

Jeg forstår at folk vil prate mye nå som denne bilen ikke er et helt fullført prosjekt, men og sende sms flere ganger til dagen, flere dager på rad med de samme meldingene blir bare surr.

RING!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egnelit bytte min bil mot denne 325`n til hylle.

Eneste som sto igjen var at jeg bare skulle sjekke hva forsikringa blei på så var dealen i boks. Sjekka den og plutselig skulle hylle ha med anlegg og alt mulig så skulle han beholde mtech stylinga.

Så da jeg fortalte han at jeg ikke ville bytte slik iom bilens tilstand så ingikk vi en ny avtale. prata mere på msn og plutselig kom det frem at det var en del mere feil med bilen som han ikke har nevnt i tråden her i det heletatt. Men han skulle egentlig komme hit i går å se på bilen min og evnt da frakte 325`n på henger til meg for den lada ikke og den måtte ha ny diff olje da den var dårlig eller var lite på den, var også slark i mellomakselen sa han derfor kunne jeg ikke få kjøre den hjem.

Så da han skulle komme til meg på lørdag dukka han ikke opp å da jeg etterlyste han sa han bilen var solgt. Men så ser jeg her i dag å da er den plutselig ikke solgt alikevel ?

Begynner å lure på seriøsiteten til selger her... Bare sånn at evnt en kjøper her er klar over hva mine opplevelser med selger er.

Herregud. " det eneste som stod igjen var at du skulle sjekke forsikringa"

For det første har jeg aldri sagt at det er OK at vi skal bytte min 325 mot din 318.

Det er ikke aktuelt for meg og bytte i en 318 desverre. det sa jeg også klart ifra om til deg på msn, det jeg også sa til deg var at det MULIGENS var aktuelt dersom du beholdt dine fangere og jeg mine fangere, samt at annlegget som stod i bilen din skulle følge med.

Du ønsket ikke og la annlegget gå med bilen, og det er da uaktuelt for meg og bytte. det må du forstå!

Slik situasjonen er nå er det uaktuelt for meg og bytte med noe som helst i det hele tatt.

Derfor er bilen til salgs for penger. 25.000,-

Angående de tingene som du nevner der som er problemer på bilen som du mener jeg ikke har nevt i denne salgstråden.

er, : Slark i mellomaksel, Det er nå fikset.

: olje på diffen : bør kanskje fylles på litt olje, da den har stått på høykant et par timer.

angående at den ikke lader : så gjør den det nå, Nytt batteri var det som måtte til.

bilen selges fortsatt som et PROSJEKT. merk. PROSJEKT.

Bilen BØR/MÅ hentes på henger, Bilen KAN bli kjørt hjem på din egen risiko. jeg driter i hva du gjør så lenge du har betalt for den.

Men så kan vi iallefall bli enige her og nå om at det IKKE er aktuelt og bytte i din 318!! ..

Seriøse kjøpere RINGER, ikke msn eller sms. SORRY.

er det ikke rart jeg blir gal i hodet når jeg får sms'er med nye nr hver jævla time. et drøss av mennesker som spør om min msn addresse.. men ingen som ringer..

og når noen sender sms, og jeg ringer opp, så er det ingen som tar tlf..

jeg er så ærlig som overhodet mulig. men du må forstå at den bilen ikke kunne bli kjørt hjem til drammen fra kr.sand.

Kanskje du ser min side av saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har msn logg og sms som sier du er int i å bytte og da jeg la frem mine synspunkter på at bilen din ikke er verdt så mye som du krever så var det plutselig greit å bytte likt uten anlegg og fangere.

Etter at vi blei enige om dette sa du at du skulle komme å se på min i går og at vis det blei bytte kunne du frakte bilen til meg på henger tirsdag ettermiddag.

Men vi lar heller det bli med at vi har pratet sammen om dette og at det ikke blei noe bytte. lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt mye tull med salget av denne bilen.

Men slik den fremstår nå er den fullt kjørbar!

Er litt småplukk på bilen, feste fangere, montere grøftelys og litt div.

Prisen er prutbar.

INterreserte RINGER. sms blir aldri besvart. pm kan godtas.

tlf : 91395858.

Det ligger en film av bilen fra igår på side.3

Mvh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en litt moro tråd hehe ,,. lykke til med salget,.

kjør hart kjør stlil kjør bmw med et snil =)

Dette er underholdning=)

Gleder meg til å se hvem som ender opp med bilen..!

Men uten at dette har noe med denne salgstråden, jeg synes selger er ute å ror for harde livet.. MEN,

Lykke til me salget og evt kjøpet hvis det skjer..

Les denne før dere poster i en salgstråd neste gang. TAKK.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...