cassandra Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 hei, har en 520i 97mod stasjonsvogn vindusviskeren virker helt fint, bortsett fra at den stopper midt på ruta er det noen som vet va som er feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Velkommen til forumet. Eg veit ikkje kva som er problemet, men kanskje reléet kødder? Er det vindusviskerene framme som er problemet? Stopper dei på same plassen heile tiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
steinar84 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 kan også være viskermotor som ikke registrer motorens nullstille. der den skal stoppe da vil viskren stoppe hvor som helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JulianS Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 er vel en løs parkeringsbryter der trur jeg... hvis den får seg en smell så kan den parkere feil men på samme sted hver gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassandra Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 det er vindusviskeren framme, og de stopper på samme sted hver gang hvor sitter relèet til viskeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hmm.., dette problemet hadde jeg etter å ha byttet visker motor, men da hadde jeg satt den feil.., måtte skru den av igjen og stille litt på staget helt til dem kom på riktig plass... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts