bmwt Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 det kakler noe helt forferdelig av motoren,spesielt på tomgang,ved kjøring fjusker å kutter den..kommer også frem et dyse lys i bilen som kommer å går...når lyset kommer på går bilen meget høyt på tomgang som om det skulle vært noen som ga mye gass...ulydene forsvinner ved litt gass...dette er en e34,525 tds noen som har en ide? tenkte først det kunne være en dyse som ikke følger med kanskje...takker for all hjelp
bmwt Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 ingen som vet?? har fått høre den er i nødprogram når lyset er på...
bmwt Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 også noen som snakket om dyse nr 4 skulle være en form for spesial dyse....ikke at jeg fikk med meg så mye da han var trønder som snakket uhyre fort...he he he
Tore Diesel Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 også noen som snakket om dyse nr 4 skulle være en form for spesial dyse....ikke at jeg fikk med meg så mye da han var trønder som snakket uhyre fort...he he he 1 av de 6 dysene på tds'motoren er spesiell ja, og koster en del ekstra Usikker på om det er nr.4, men det er hvertfall den eneste dysa som har en ledning inn på seg. Fungerer som en føler mener jeg. Bytta denne på tds'n min grunnet lekkasje, og det var selvsagt akkurat den som kostet mest som var deffekt. Ca. kr 2000,- dyrere enn de andre 5.
bmwt Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 såpass...har hørt de har hatt noe problemer med disse....var det forresten spetakkel av din??
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Instillingen på pumpen, evt en dyse som banker, men heller til pumpen. Høres ut som er ihjel alt...
bmwt Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 det høres helt forferdelig ut....får vondt i magen når jeg starter den...har en pumpe på gang nå,men den er ikke helt i topp stand den heller...virker som det ikke er noe trykk fra dysene rett å slett....har jo også gått i nødprogram pga dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå