sineer Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Hei, jeg har en BMW E34 med m20b25 motor. Var ute å kjørte her en dag, så merka jeg at det blei kakling/tikking, og fant ikke ut hva det var. Jeg kjørte litt til så ble det ekstremt mye, så stoppa jeg og så røyk det som faen, så såg jeg at FESTE til den øverste slangen på radiator va brukke av. Dvs. at jeg hadde kjørt med dette i 15min elns. Mye som er ødelagt tror dere? Motoren ville ikke gå på tomgang for å si det sånn. Mvh. Sindre
sineer Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Det som var, var att tempraturmålern va normal.. Men motorn va varm, det var det ikke tvil om, røyk damp av den.
Wolfeh Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Det er ikke godt å si, bare få kjøpt ny radiator slange og fylle på med kjølevann. Du kan jo prøve å starte den osv, men jeg tror jeg ville tatt en diagnose på bilen før du legger ut på langtur.
sineer Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som vet om en radiator fra 525 E28 passer på m20b25 motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå