BimmerKing Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg trenger vinterfelger til min E34. Har 15" stål nå, men de er ødelagte. Trenger ett sett 15" felger, helst MED greie/gode vinterdekk... Alt av interresse, men det bør være i nærheten av meg. Sending av dette blir for dyrt...
///Martin Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Mulig jeg har et sett til deg. Fikk med et sett når jeg kjøpte 520`n, pluss at jeg hadde noen fra før liggende. Skal ta å sjekke det opp. Du har ikke no go deler til E34 liggende du da Kai?? Så kan vi ta en liten byttehandel. F.eks førersete, hvite baklykter, effektanlegg eller lignende?
BimmerKing Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe... Har ett ratt jeg Passer i bilen din det Har ellers veldig lite deler liggende dessverre... Er på jakt etter en delebil jeg også.. Har førersete, men det er ikke strøkent det heller? Hvilken farge har du på interiøret ditt da? Mulig jeg har grå armlener liggende
///Martin Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har gode(brukt kun forrige sesong) pigg dekk på stålfelger med fine bmw kapsler Resten tar vi over PM!
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Eg har piggfrie vinterdekk på 15" felg liggende som eg skal ha bort.
BimmerKing Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Javel.. Hva skal du ha for dem da? Kommer jo endel frakt oppå også der da
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Tenkte meg ca 1700/bud eg da. eller bytte i noe gøy til e34.
bmwt Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 hadde du vært i bergen en dag skulle du fått mine...uten dekk da vell å merke....org alu,usikker på hva de heter....skal bort iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå