Bimmerchris Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Tenkte jeg skulle rive ut kassettholderen i bilen min og erstatte med noen annet fornuftig. Hva kan jeg ha der isteden,og hvor får jeg kjøpt det?
Rayb Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Da må du nok fortelle hvilken bil du har. Ser det står 318IS Men si litt mer om modell og type...
Håvard87 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 får kjøpt masse forskjellig på koed.no / koed.dk d vanligste er midtarmlene og/eller en plass t lommebok/mobil å div.. altså et lite rom.
Bimmerchris Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Da må du nok fortelle hvilken bil du har.Ser det står 318IS Men si litt mer om modell og type... Du var nok litt rask der. Les topicen Det er en e36 cab Får man kjøpt delene løse. Jeg har midtarmlene fra før.
Håkon318is Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 får kjøpt masse forskjellig på koed.no / koed.dkd vanligste er midtarmlene og/eller en plass t lommebok/mobil å div.. altså et lite rom. da ville jeg anbefalt å ta dette han skriver til deg, åpne opp internett, skriv inn www.koed.no i adressefeltet og trykk enter. så kan du se litt under brukte deler en plass... ville anbefalt 2stk koppholdere og så 1stk myntholder, det passer akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå