Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener spilleren heter BMW traffic pro. Er vel en form for navigasjon og trafikk info funkjson. Som sikkert ikke virker i Norge. Ble laget til e36.

Skrevet
Mener spilleren heter BMW traffic pro. Er vel en form for navigasjon og trafikk info funkjson. Som sikkert ikke virker i Norge. Ble laget til e36.

hmm, den trafikk greia fungerer i Norge, får oppdateringer fra p4 og bryter inn i cd avspillinga, hvis det er en ekstra trafikk melding.

Ble laget til e36?? bilen min er en e46 04.

Skrevet

Det du sier her Morten01 er vel standard RDS funksjon når man har TA (Trafic Announsment) Aktivert i stereoen.

Kan nok ikke angi hvilken type spiller du har i bilen.

Har du prøvd og ringe BMW og spurt da ?

Skrevet

Den radioen har jeg aldri sett i en E46 før :)

Men om du lurer på hva du har, kan du jo sende chassisnr til en av de du vil handle hos, så sjekker de hva den er levert med...

Skrevet

hmm, den trafikk greia fungerer i Norge, får oppdateringer fra p4 og bryter inn i cd avspillinga, hvis det er en ekstra trafikk melding.

Ble laget til e36?? bilen min er en e46 04.

Skrev litt kronglete, mente at navigasjonen sikkert ikke virker i norge, kom vel ikke norske kart tror jeg. Men det kan sikkert du svare på om du har? Den kom ut til e36. Skyter ett skudd i blinde og tipper bilen din er importert fra Tyskland og tidligere eier der har ettermontert spilleren. Spilleren har vært populær for enkelte folk som vil ha navi og bare bruke 1 DIN plass. Hvis navien ikke virker hadde jeg byttet ut spilleren med en standard spiller til e46. Ser penere ut og veldig greit å koble til Ipod-kabel

Skrevet

Nå fikk jeg svar utta å ta den ut, takk skal dere ha, og takk Geirove :D

Stemmer det CS er tysk importert ja, så er godt mulig det du sier:)

Ja, får se hva det blir til, om jeg bytter den eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...