Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Må vel få litt liv i denne tråden her igjen å vel :P

Har ikke skjedd noe veldi mye i det siste, mye pga av garasje mangel og att bruksbilen har drivi kødda en del i det siste.

Så kjøpte samboern min en e46 for kort tid siden, så har brukt litt tid på den :D

Men nå har jeg mulighet til skru på skikkele verksted 2 dager i uken hvertfall, så det vil skje ting å tang med V8`n nå :)

Har et megasquirt å h4 xenon til salgs på Annet selges her, må få finansiert ei manuell kasse. :P Det blir ikke aktuelt med automat

Skrevet

Da har det skjedd bittelitt, fjernet det meste ut av motor rommet, fjerna brakketer, deler av batterikassen og bremsekraftforsterken.

Satte i motor i dag får å se hva jeg har i vente :P

Det blir traaaangt.

Har noen dårlige bilder

bspfzz1usxnajb297tar.jpg

ddfgi083rexio8h7owez.jpg

dt4nrxiqkcfbw7ikt29a.jpg

Motorn står på treklosser, om noen skulle ha e39 525tds motorfester til overs så si ifra :)

Bilen er ikke akuratt noe glansbilde, men utseende er ikke første prioritert her :P

Skrevet
Har en kompiss med samme bil og samme motor, passer 540 motoren rett oppi med tank på mellomakslinger osv?

Tror det meste på modifiseres, har ikke sjekket med mellomaksel ennå

Skrevet
Har en kompiss med samme bil og samme motor, passer 540 motoren rett oppi med tank på mellomakslinger osv?

Tror det meste på modifiseres, har ikke sjekket med mellomaksel ennå

okda, blir gøy og fylle med på :)

Skrevet
Automatkassen er ikke helt i hundre, går i nødmodus i D og revers fjusker

Tror jeg må hjelpe deg med faktaopplysningene her, girkassa går ofte i nødmodus ved aktiv kjøring..

Og reversen fjusker slettes ikke!

Reversen funker ikke i hele tatt ;)

Veldig upraktisk igrunn..

Men godt å se at det nå endelig begynner å forme seg her!

Du kan tro jeg angrer meg på salget av dette über-fete prosjektet, men ikke alltid det passer seg å ha 100 prosjekter stående på rekke samtidig, særlig ikke når tiden var inne for å flytte attpå alt.. :(

Men stå på, jeg vil være med å kjøre denne bilen på gatebil i sommer:)

Har du forresten tenkt over at om 4 år kan du stille opp med den i veteranbilløp? 8)

Skrevet
Automatkassen er ikke helt i hundre, går i nødmodus i D og revers fjusker

Tror jeg må hjelpe deg med faktaopplysningene her, girkassa går ofte i nødmodus ved aktiv kjøring..

Og reversen fjusker slettes ikke!

Reversen funker ikke i hele tatt ;)

Veldig upraktisk igrunn..

Men godt å se at det nå endelig begynner å forme seg her!

Du kan tro jeg angrer meg på salget av dette über-fete prosjektet, men ikke alltid det passer seg å ha 100 prosjekter stående på rekke samtidig, særlig ikke når tiden var inne for å flytte attpå alt.. :(

Men stå på, jeg vil være med å kjøre denne bilen på gatebil i sommer:)

Har du forresten tenkt over at om 4 år kan du stille opp med den i veteranbilløp? 8)

Kassen har nok talt sine dager.

Veteranløp ja, det hadde vært no det :P

Ja jeg angrer ikke på jeg kjøpte bil og motor :P får tro det kan bli prøvkjøring en gang i vår da :)

Skrevet

Driver å leter etter noen motorfester, altså gummioppheng. Men er i tvil om hvilke jeg skal velge, har lest att det passer fra bl.a e39 525tds og 530d, 530d skulle ha delenr: 22 11 1 094 364. Men det er til 523 og 528..?

Og e30 M3 har jeg blitt fortalt skal gå.

Er det noen som vet forskjellene på de? Er bolten som festes på travers, og bolten på toppen av puta rett over for hverandre? I så fall kan jeg kanskje bruke "vanlige" fester...?

Tips noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...