Thomaz Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som vet hvordan man skal feste varmeskjoldet?
LianLi Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeps. Du skal bruke det øverste feste som egentlig brukes til luftfilterboksen. Det som er nærmest støtdempertårnet. Det er med en lite bøyle (liten vinklet metallbit med hull i vær side) i kittet som fester den til det, om du har airbagsensor (oransje boks) så må du fjerne denne først samt feste til denne. Det er ikke hull i varmeskjoldet slik at bøylen kan festes i, dette må du borre selv (6mm) Er bare å prøve-tilpasse og merke av hvor du vil ha hullet Følger med papirer som beskriver hvordan du skal gjøre det da.
Thomaz Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Fant ikke igjen papira.. Men vet det følger med.. Men da skjønner jeg.. Er no festebrakett nederst så jeg, som da ikke fikk meg til å skjønne hva den skal festes i.. Men vis det skal festes i airbag sensoren der så skjønner jeg.. Takker så mye for hjelp
LianLi Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ja eller den skal ikke festes i airbagsensoren men det øverste feste til luftfilterboksen. Men airbag sensoren og festet må skjæres bort om du har det, hvis ikke vil den ikke få plass
Thomaz Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Altså for ikke hatt airbag..? Ser at man ikke for lagt den helt inntill med den der ja.. Ligger nå løst bare.. Fungerer greit midlertidig.. Men er ikke akkurat no varig løsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå