Citrus Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Har lyst til å senke min e39 touring. Men ønsker at den skal være brukanes på vinteren også. Så derfor tenker jeg på et sett som har justerbar høyde og hardhet. Har sett litt, men utvalget til touring uten luftbelger bak er ikke akkurat stort. Noen som har tips/erfaringer til senkesett?? På forhånd takk
DanH Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Kjøpte Bilstein PSS9 fra Bavauto.com. De har slag på disse og det bel 1/3 av prisen i norge. Så bruke eg bare coilover fremme og demperene bak. LAr bare være å montere fjærene bak
Citrus Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Tenkte jeg skulle få det godkjent også da
DanH Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Har jaffal planer for det , eg. Er jo samme deler, men må jo få papirer fra BMW om at vekter osv er like som for sedan. Er bare at det er flere deler i det kittet, emn du bruker ikke alle.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Har lyst til å senke min e39 touring. Men ønsker at den skal være brukanes på vinteren også. Så derfor tenker jeg på et sett som har justerbar høyde og hardhet. Har sett litt, men utvalget til touring uten luftbelger bak er ikke akkurat stort. Noen som har tips/erfaringer til senkesett??På forhånd takk sendte deg en pm
Steffan C Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Send en PM til Ellingsen B. her inne. Han driver AutoBB Tuning, og skaffer FK og H&R (mulig fler merker) til meget gode priser, er også en meget hyggelig kar . EDIT: Der svarte han før meg gitt .
Citrus Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Takk for all hjelpen, har fått en del å velge i nå. Men det gjør ikke akkurat valget lettere. Glad om noen har syspunkter om forskjellige merker og sett. Går ut fra at det er mange som har senket bilen sin, fint om du deler erfaringer med en som har vanskelig med å bestemme seg De settene som jeg har sett på er: FK, Spax, KW, Sachs, Bilstein... På forhånd takk Edit: rettet opp skivefeil
Citrus Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Noen som vet hvor mye sportsunderstellene er senket orginalt?
tmice Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Noen som vet hvor mye sportsunderstellene er senket orginalt? ca 20 mm. GS Bildeler har jo kampanje i disse dager, hør der også!
Citrus Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Har hørt. De hadde ikke senkesett til touring, som oppfyller mine krav nå. Måtte vente, skulle komme et i løped av vintern...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå