Gå til innhold

Senkesett... Erfaringer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å senke min e39 touring. Men ønsker at den skal være brukanes på vinteren også. Så derfor tenker jeg på et sett som har justerbar høyde og hardhet. Har sett litt, men utvalget til touring uten luftbelger bak er ikke akkurat stort. Noen som har tips/erfaringer til senkesett??

På forhånd takk :)

Skrevet

Kjøpte Bilstein PSS9 fra Bavauto.com. De har slag på disse og det bel 1/3 av prisen i norge. Så bruke eg bare coilover fremme og demperene bak. LAr bare være å montere fjærene

bak

Skrevet

Har jaffal planer for det , eg. Er jo samme deler, men må jo få papirer fra BMW om at vekter osv er like som for sedan.

Er bare at det er flere deler i det kittet, emn du bruker ikke alle. ;)

Skrevet
Har lyst til å senke min e39 touring. Men ønsker at den skal være brukanes på vinteren også. Så derfor tenker jeg på et sett som har justerbar høyde og hardhet. Har sett litt, men utvalget til touring uten luftbelger bak er ikke akkurat stort. Noen som har tips/erfaringer til senkesett??

sendte deg en pm :)

Skrevet

Takk for all hjelpen, har fått en del å velge i nå.

Men det gjør ikke akkurat valget lettere.

Glad om noen har syspunkter om forskjellige merker og sett.

Går ut fra at det er mange som har senket bilen sin, fint om du deler erfaringer med en som har vanskelig med å bestemme seg :wink:

De settene som jeg har sett på er:

FK, Spax, KW, Sachs, Bilstein...

Edit: rettet opp skivefeil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...