Arnfleip Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Jeg får ikke sveivd bak takluka lenger. Den kan bare tiltes opp og igjen.. Det blir en fæl motstand når jeg prøver å sveive den bak. Noen som har peiling på hva det stopper i, og hvordan jeg kan få ordnet dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfleip Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Noen som vet? Jeg gidder ikke å finne opp kruttet på nytt.. Venter heller isteden for å kansje bryte sunn noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 På profilen min finner du hjemmeside linken min, som har noen linker til noen DIY sider etc... . Kansje du kan finne noe der eller muligens med et søk på bmwccn.no. Går ut ifra du har gjort et søk alt her på bimmers.no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfleip Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Takk! Da skal jeg ta en titt Har gjort et søk her, men fant ikke noe spesielt.. kom opp så mange sider at jeg ikke giddet å se over alle.. Mulig jeg er dårlig til å søke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Jepp, liker bmwccn av en eller annen grunn bedre når det gjelder søk. Sikkert fordi jeg ikke er flink nok på søk her på bimmers. Håper du finne ut av det da . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts