JulianS Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 ja den ble stjålet i lier på fredags morgen... idiotene tauet den til sande med en e46 touring å lot den stå langs med veien... så jeg fant den igjen
Z1 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Du kan låne kniv,øks,motorsag,drill++ av meg.Om jeg får se på
StaLe30 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 omg.............skader??? x2 @dass
R Andersen Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Vennligst hold dere til topic. Prat kan taes på PM.
Eika Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 kanskje jeg skulle hatt sånn:) stiv pris da... stiv pris ja.. denne typen carbon ligger på 5-600kr pr kg for den billige typen og denne typen som de bruker på panser osv koster 600kr pr kvm det tilsvarer sånn ca 3000kr kg, Carbonfiber Twill 2x2. 210g. 600 kr per m2.. hvor lang tid tar det ikke og lage en skikkelig produksjons form og lage innerliner til bagasjelokket? folk som lager disse delene gidder ikke og selge billigt for og jobbe gratis jeg tipper stale ga 5000 + moms for det koffet lokket på www.hpcomposites.no så da er ikke 4500 så gærnt
StaLe30 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 kanskje jeg skulle hatt sånn:) stiv pris da... stiv pris ja.. denne typen carbon ligger på 5-600kr pr kg for den billige typen og denne typen som de bruker på panser osv koster 600kr pr kvm det tilsvarer sånn ca 3000kr kg, Carbonfiber Twill 2x2. 210g. 600 kr per m2.. hvor lang tid tar det ikke og lage en skikkelig produksjons form og lage innerliner til bagasjelokket? folk som lager disse delene gidder ikke og selge billigt for og jobbe gratis jeg tipper stale ga 5000 + moms for det koffet lokket på www.hpcomposites.no så da er ikke 4500 så gærnt takkkkkkkkkkkkkkkkkkk, der har vi virkelig en som sa noe smart.... har følelsen av at det ikke er mange som tenker sånn som du sa der (tror jeg).. menmen : - P er ikke bare en plate med carbon, er mer jobb bak.. jeg kjøpte denne brukt av en i skien for ikke mange ukene siden, men han vet jeg har gitt noe i den prisduren ja, derfra.
Eika Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 det er sånn med jacobsen familien vi er smarte som faen, bare se på kine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå