skiern Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Hei Jeg sliter med å få tak i riktige papirer på APEX-senkefjærene som sitter på min E46 320dt. Har fått tilsendt papirer fra en kar i Nederland to ganger, men begge gangene har det vært feil papirer, dvs. samme papirer som jeg allerede hadde. Nr som må stå på disse papirene er: 20-12501VA og 20-12502HA. Hvis noen har disse papirene og er villige til å sende de til meg på mail eller fax, hadde jeg blitt meget takknemlig. Kan også betale en slant for papirene dersom det er ønskelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EBørøsund Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Skal sjekke hva det står på fjærene når jeg får de... Om det stemmer, kan jeg faxe deg en kopi;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
skiern Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Det hadde vært veldig fint, men det må isåfall stå e46 touring på papirene, i tillegg til at nummerne på stemme. Det spørs vel om det gjør det hvis du har bestilt til e36? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts