bmwe36lund Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 det er 2 stk 10.5 * 17 og 2 8.5*17 mener jeg. selges eller byttes i andre felger:=) disse passa rett på e36 min i bolt sirker, men var en smule breie. hehe. den ene felgen må rettes, men blir nok ikke noe problem det. dette er skrudde felger, og relativt rimelig råe når dem sitter på bilen, legger ved ett bilde, så ser dere. kom med bud forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 1. Med eller uten dekk? I så fall hvilken stand og bredde/profil. 2. Bilder/beskrivelse av skjevheta i den ene felgen? 3. Er de 2-delt eller 3-delt? 4. Hvor bor du? Jeg har et sett med 8,5 ET 15 + 9,5 ET20 18". Som kan være interssange å bytte med? Veldig lik designet på felgen din. Kan fiske fram bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 da var felger solgt til haavard:=) takk for en hyggelig handel og tlf samtale med deg haavard:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå