xelerator Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Hej! Vet att ni i Norge också tycker om tyskstuk och tänkte jag ska lägga in en annons här också . Jag ska sälja ett par uppsättningar av mina fälgar som jag har samlat på mig. Följ denna länk så hittar i all info om dem. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=26086 Fälgarna finns i Stockholm, och jag ser helst att dem hämtas så köparen själv kan se fälgarna "in person" innan köp. Men vid särskilda fall kan de skickas (tex om köparen bor väldigt långt bort ). OBS: Om det inte är ok för moderator att jag länkar till ett annat forum, meddela mig gärna så tar jag bort den och sätter in annonstexten. mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
xelerator Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 De første står på en E46 Touring her i nabolaget og er DRITFETE Link to comment Share on other sites More sharing options...
xelerator Posted October 30, 2008 Author Share Posted October 30, 2008 jo de är riktigt feta .. mycket hög finish på fälgarna.. säljer dem pga att jag tycker att 19" blir lite för stort för e30 .. men som sagt, om någon har dessa i 18" så kan jag tänka mig ett byte .. mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts