Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ligger en ledning bak der E38 har cd veksler. ser ut som en kobbling til en pc. er dette kobbling til cd veksler? ligger den klar i biler uten cd veksler orginalt? og om det er det, kan jeg da vare kobble til en cd veksler også virker den som den skal med orginalspiller forran?

Skrevet

Det kan være at bilen din er klargjort for cd-veksler (prewired). Tipper du uansett må inn å kode bilen.

Det hadde dog gjort det lettere hvis du hadde lagt ved et bilde av kontakta, og ikke en beskrivelse av at den ser ut som en kobling til en pc :-)

Tommy.

Skrevet

Jeg hadde ettermontering mp3 cd-veksler som kjøpte jeg fra USA og ledningsett kjøpte jeg hos BMW. Det var ikke noe koding etterpå for min bil E39.

Skrevet

skulle ta bild da jeg fant en ledning til. lurer også på hva den er? dårlige bilder da jeg bare har en mobil og ta bilder med.

jljhzzrdapeliahrho0f.jpg

5v3zclqc8yra8550m8an.jpg

8d80flnm5c6atnnvtwy7.jpg

Skrevet

Dettte var jo interesangt!

Har ikke sett den pc lignende kontakten der før, men den andre er en bnc antenneplugg mener jeg. Ligner ihvertfall veldig på det.

Skrevet

jeg lurer på om jeg bare skal dra på bmw og spørre på verkstedet om noen kan se på den og om de vet hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...