JIMVP Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 endeli er min e30 ferdig oppusset bilen er en 320 men har planer om 325 turbo i den.. har sveiset rust stylet og opplakkert den i vinteren som var.. er ganske fornøyd med resultatet.. hva synes dere?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajm Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 flott bil må få shadowlinelister på framruten og bakruten, likte fargen Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut_olestad Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Enig der, få på shadowline samt gjerne sorte baklys for mer helhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
bingo Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 baklyktene var ikke helt min smak, men nå er det ikke min bil heller, men likte resten. fin bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIMVP Posted October 23, 2008 Author Share Posted October 23, 2008 listen i rutepakninga (bak og for) skal jeg lakkere svart tenkte jeg.. er på utkikk etter en m20b25 motor.. helst komplett og som fugerer.. noen som har liggene en slik til meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAL_535i Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 listen i rutepakninga (bak og for) skal jeg lakkere svart tenkte jeg.. er på utkikk etter en m20b25 motor.. helst komplett og som fugerer.. noen som har liggene en slik til meg? Bilen din ser for gjennomført ut til å lakkere låselistene i vinduspakningen. Koster sikkert 100lapp på koed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIMVP Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 hehe.. ja det blir vell penest det Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIMVP Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 film av prosessen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Shark- Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Hadde det vært en annen fanger og andre baklykter, samt fjernet dekor tullet i vinduet hadde den vært rimelig pen. Godt at alle har hver sin smak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts