tangorev Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Har en avskiltet 325i stående som jeg har plukket litt fra. Planen var å selge i deler, men ser ikke ut som jeg får tid før snøen kommer så da sjekker jeg en evt intresse for den.. Nesten komplett motor og gir, mangler div slanger/radiator, viskose/vifte, hardy kobling. Den startet og gikk fint og skulle i følge forrige eier ha gått ca 250. Bunnpanna som sitter på har oljeretur da dette var et påbegynt turboprosjekt. Denne skal jeg ha selv, men en hel følger med. Karrosseriet er omtrent kast. Ikke bakseter dør-trekk osv. v. fjærbein har gåent hjullager. Skiver følger ikke med. En drivaksel er kappet bak. Ikke eksosannlegg Så til godsakene:) 325ix diff, 25% brems (fungerer utmeket) Powerflex foringer forran Nesten nytt senkesett Sportsskinn stoler forran (litt slitne) følger med ekstra 323 girkasse. Bilder kommer så fort jeg er i verkstedet. Pris 9000,- Bare å fyre i vei om noen lurer på noe. Hilsen Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg