Brasan Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Nei, men jess. Da har jeg hatt bilen min siden Mai og ikke fått ut fingeren enda, er ikke lys i bordcomputeren min. det er en sånn minimalist utgave med "memo", "dato", "uhr" og "aus temp". Jeg ser jo at LCD displayet virker, så går ut ifra at det er ei pære det er snakk om. Titta på www.RealOEM.com og der fant jeg bare deksler. Så jeg lurer på hva slags pære er det som sitter i computeren? Samme som sitter i varmeregulatoren? Det hadde passa meg fint da jeg har en sånn en liggende Har forresten ikke lys i den heller. Eller har lys i sliderne som jeg justerer luftekanalene med, men ikke i vriderene. Eller i askebegeret, men jeg trur det er samme pære? Det skal da også nevnes at det er lys i alt annet det skal være lys i inne i kupeèn, så jeg håper, trur og antar det er pærene som er gått.
Brasan Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Ingen som veit hva slags pære det er snakk om? Joda, jeg kunne jo bare tatt den ut å sett etter, men er litt lat og liker å ha delene\utstyret ejg trenger på plass før jeg begynner så jeg slipper å gjøra jobben mer enn en gang
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 ja det er dei samme pærene, det er ein liten med plast sokkel rundt seg som du berre trykker nedi hadde nettopp ute varmluft regulatoren for å bytte den og sjekka litt på bordcomputeren i samme slengen men dette er på ein E36 da.....
Brasan Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Burde ikke væra store forskjellen egentlig. Da fårn røske ut herket i morra å døtte i ei ny pære da Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå