batty Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Hei fekk en varsell lampe til å lyse på min 92 mod 320 e36. har vert på diagnos på bmw med den og kom fram til det var styreenheten som var ødlakt eller den måtte jeg ha ny for videre feilsøking. Men styreenheten er det skjølve hjernen eller er det den såkalte chipen/transistoren som er i hjernen som er styreenheten? Er litt usikker på ditte området Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Hei fekk en varsell lampe til å lyse på min 92 mod 320 e36. har vert på diagnos på bmw med den og kom fram til det var styreenheten som var ødlakt eller den måtte jeg ha ny for videre feilsøking. Men styreenheten er det skjølve hjernen eller er det den såkalte chipen/transistoren som er i hjernen som er styreenheten? Er litt usikker på ditte området Takker for svar Styreenheten til ABS'n er vel "ABS hjernen" ? Den sitter plassert sammen med sentrallås styringen om du vet hvor den er. Bak/Under hanskerom. Skru av deksel under hanskerom, så ser du den nok. Har ABS hjerne om du trenger Send meg pm, sms el ring. Aleksander, 48606970 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts