djscream Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hei Hei Jeg har ikke allverdens tid med å lete frem på nettet, så håper virklig på hjelp her Vil prøve å få vite hva jeg skal starte med å hva som må gjøres ved oppkobling av mit TURBO KIT. Noen som kan gi meg en komplett liste? gjerne send på mail : Dj_Scream6@msn.com eller legg det her slik andre også kan snuse i det. Takker:)
Azeton Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hvor lang har du kommet og hvilke deler er det du har?
djscream Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Turboen, manifolden, intercooler, rør, klemmer osv. alt som er i ett kit, ink bensing reg har ikke startet.
takaasen Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvordan har du tenkt å tilføre motoren mer bensin og hvilke trykk har du tenk å kjøre på?
djscream Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 tenkte 0.5, er vel ikke stort mer å anbefale av det jeg har hørt. er bare ute etter litt effekt økning å få en god fin turbo lyd. hvordan jeg skal tilføre mer bensin? den drikker jo som en elefant. jeg spør ikke etter hjelp på forum om jeg allerede vet.
rel0ad Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 bump, fint om noen svarer her, greit å ha en tråd med dette å
M3 Yngve Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hør med Kjell Erik på A-dekk. Han har sikkert det du trenger.
djscream Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 han har jo seff det jeg trenger og vel så det, det jeg trenger er jo en liste over hvor jeg skal begynne, og skru og mekke, jeg går da ut i fra at det kitet jeg har bør inneholde det meste :=)
OLEZZ Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 1. Ta av bånnpanna og sveise inn en nippel til oljeretur (så høyt som mulig) 2. Sette på grenrøret, montere turbo og slanger til den. 3. Montere intercooler bak fangeren. 4. Fullføre all røring. 5. Montere småtteri som prog.bensintrykksreg, boostcontroller, evt chip osv. 6. Fylle 98 blyfri eller høyere. 7. Prøvekjøre
rel0ad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 der har vi en som har skjønt det;) Takk OLE:) men hvordan er det å borre og gjenge til oljeretur mens panna står på? ikke å anbefalle?
///christian Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 der har vi en som har skjønt det;) Takk OLE:)men hvordan er det å borre og gjenge til oljeretur mens panna står på? ikke å anbefalle? Kan vel da komme spon i bunnpanna?
Micro_RaCeR Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 dere må ta den av. og vaske den. jo større hull jo bedre. dere må også lage eksos anlegg. med flens til turbo også lage flens til retur på turbo. +++ div små ting som koblinger til olje osv
OLEZZ Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Ja, glemte eksosen. Du må lage en downpipe ned til orginale eksos. Du må du av med bånnpanna, gjenge opp, sveise på en 25mm flens / rør.
montrealblue Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 jeg bårra å gjenga opp bunnpanna uten å ta den av. ingen problem! satte trykkluft inn i bunnpluggen mens jeg holdt på, så d meste av spon fikk jeg midt mellom øya:) Sparer en masse jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå