Ceylon Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Lurer på om det går an å hive på den blå kjølevæsken til Biltema på motoren min. Noen som vet??
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 vil nok tru at det er det samme kva du bruker så lenge du ikkje mikser med andre typer/merker kjøleveske
Ceylon Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 okey, der har ikke vært kjølevæske på denne motoren etter overhaling. Kom bare til å tenke på kompis av meg som hev på blå kjølevæske på audi s8 som egentlg skulle ha rød. Det endte med tett varmeradiator og 15 000 i verkstedsregning.
tomerikk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Husk att rød ikke må blandes med blå/grønn, har det vært rød på bilen må rester i radiator og varmeapparat spyles ut.
-Sammy Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Fikk kjeft så det hold i 2 uker jeg da jeg fortalte en bmw-mekaniker om å fylle biltema kjølevæske på bmwn min.. Det kom fra en som har jobbet som mekaniker hos bmw i 20år. Sier det bare jeg Har ikke noe egen erfaring som tilsier at biltemavæsken skal holdes langt unna bmw-motorer da men.
olew Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 jobber på verksted selv og for å si det sånn har nok vi også fått den innstillingen etter å ha sett diverse "biltema-unikum" frostvæske,oljer og mange av bremsedelene til biltema ville jeg aldri hatt på en bil personlig.jaja kanskje på en japsebil eller noe..dem fortjener ikke bedre
tomerikk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Det er gode muligheter for att de bruker samme veske med forskjellig etikett.
Ceylon Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 No ble eg bare mere usikker her.. Har kjøpt en biltema dunk, men venter med å svare til noen kan bekrefte at jeg ikke gjør noe gale. Er redd det kan blir minus grader i kveld og no er det bare reint vann på.
tomerikk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Du gjør ikke noe galt, det er bare to-tre produsenter av kjøleveske i norden, så det blir igrunn det samme hva som står på etiketten, det er en av disse.
MortenK Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Bare hell på den kjølevesken du har kjøpt du, som du sa så er jo motoren tømt etter overhaling og du har reint vann på den nå, så da kan du vel starte motoren og la systeme rense seg selv med vanelig vann før du heller på kjøleveske.
Ceylon Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Takker masse... Stikker ut å fyller på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå