bmw-martin Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hei. Vurderer å gå til innkjøp av Blaupunkt THA 475 plug and play forsterker.. Den skal eventuelt stå i en E39 med buisness cdspiller. Ser at det finnes to adaptersett til E39, en fra 96- og en fra senere årstall... Anyways, spilleren er ikke mer enn et år og to, er det det "nyeste" adapteren jeg skal ha da? Finnes det noen måte å sjekke dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Så vidt jeg kan skjønne av det du skriver, er det forskjell på pluggene på adaptersettene. Du kan lett sjekke dette ved å ta ut anlegget å se på den store pluggen bak på anlegget ditt. Runde pinner var brukt frem til ca 2000, deretter flate stifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikj Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hei Kan du fortelle mer om denne forsterkeren ? er intr i bedre lyd i min e39 , har i bestilling en adapter for ny cdspiller fra kasettspilleren. Har cdspiller med flate stifter bak Mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Jeg kjenner ikke til forsterkeren selv,men det er jo en lang tråd om den her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå