M3 Yngve Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Har en bil med litt lekasje på radiatoren, så lurer på hvem sånn tilsettings stoff som er best? Å legger ikke det seg i resten av kjøle systemet? Takker for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortenn200 Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 jeg hadde lekasje på ekspansjonstanken min, og da hadde jeg omega sin radiator fix på. da jeg kom til verkstedet jeg pleier og henvende meg til om det skulle være noe så sa han at omega sitt setter igjenn et belegg så han skylte hele kjølesystemet, og han sa da at det beste for og fikse lekasje var et stoff fra "Martins", det ligner på "aluminiumsstøv" og legger seg kun der det lekker, og legger ikke i fra seg noen spor:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomerikk Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 http://www.fosstrade.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Kanel har funket smertefritt for meg, men på billige biler vell og merke. På bil med litt verdi, så ville jeg tatt for meg problemet litt annerledes en hokus pokus tilsettninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts