tulling Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 hei. jeg har en bmw e36 96 modell. har problemer med at det rett som det er dogger i fronlyktene. er det noen her som har noen tips til hva som kan/må gjøres?
Citrus Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Doggen kommer av at lyktene dine er utette.. Enten må du tørke og tette de, noe som kan være vanskelig. Eller så kan du borre små hull i de slik at du får "luftet" ut doggen, MEN dette trenger ikke å fungere, enten blir det verre eller så blir det bedre... Ingen fasit på dette... Siste alternativet er jo å kjøpe nye lykter, men det er ikke akkurat billig. Da ville jeg prøvd de to andre tipsene før jeg hadde kjøpt nye lykter. Lykke til...
Bmw e39 Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 sikkert pakningene som er gåen. Men anbefaler å kjøpe nye lykter:)
E36 328i Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 ta å åpne det lokket der man kommer til nærlyspæren (det nermest framskjermene) og la det stå åpent.. Hadde samme problem, men har i et halvt år kjørt med åpne lokk uten noe dugg
tulling Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 takker for svar:) prøver litt før jeg kjøper ny lykter. koster jo en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå