Anderslien Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg har et interiør til E34 touring til salgs. Det er et grått interiør. Alt er helt og fint med unntak av førersete. Dette er riftet opp i ryggen som du ser på bildene. Men er vel fult mulig å få sydd om midtpartiet på ryggen? Manuelt justerbare uten noe varme eller noe sånt. Kjempe gode å sitte i. Nedfellbare bakseter. Pris: 1000kr mot avhenting
Anderslien Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Har også litt andre interiørdeler som kan fås med mot en liten sum ekstra, eventuelt kjøpes utenom. Har dørsider uten skinntrekkene (måtte bruke i min egen bil), midtkonsoll, hanskerom og tak til touring med hifi system (sett inn dette og du har plass til fler høyttalere), forskjellige typer interiørlys, diverse andre deksler inni bilen, antispin boks i midtkonsoll, treplate for automat (helt strøken uten sprekker).
bmwt Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 det der skulle jeg virkelig hatt tak i...synd det er så langt fra bergen....sender dutaktrekk forresten???
Anderslien Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 det der skulle jeg virkelig hatt tak i...synd det er så langt fra bergen....sender dutaktrekk forresten??? Jeg kan sende det, men da vil jeg ha 500kr ekstra for slitet. Tar noe tid å frakte det ned til transportsentralen og avtale sending til bergen. Koster vel fort en 1000-2000kr i frakt også. Å sende taktrekket er jo ikke noe problem. Det kan jeg sende på posten. Men er kun den delen jeg har bilde av altså. Men er jo forsåvidt kun den delen du trenger. Send PM hvis du vil ha det så vi kan avtale
Wolfeh Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Kan jeg få spørre hva som har skjedd med dørtrekkene? :S
Anderslien Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Kan jeg få spørre hva som har skjedd med dørtrekkene? :S Det kan du få lov til På min E34 så er det grått dashbord, mens disse dørtrekkene er svart øverst. Hadde først tenkt å ta av det svarte og sette på mitt grå, men det gikk ikke, så jeg måtte ta av skinnet på dørene og lime det på der jeg hadde stoff for å få det matchende til skinn setene
bmw520 Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 du trenger ikke andre E34 deler som du kan bytte dette i da?
Anderslien Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 du trenger ikke andre E34 deler som du kan bytte dette i da? Har du baklykter med hvit blink til touring? Da kan vi bytte litt Hehe, eneste jeg trenger som jeg kommer på i farta egentlig. Anders
BMWdrift Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Hei, lurer på om dette er solgt enda. Og hva lar du kun setene gå for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå