Jump to content

Diagnose

pengelek
 Share

Recommended Posts

Noen i Aust / vest - agder området (ikke for langt fra Grimstad) som har utstyr til å lese av feil minne / nullstille service lampe?

Byttet olje for 1 uke siden, og skulle gjerne stillt service lampen tilbake igjen, men har ikke utstyr til det! Han på værkstedet som byttet oljen (og skjekket oljepumpe boltene) hadde ikke riktig utstyr for å gjøre det.

Kan evt. betale litt for det om noen har mulighet!

:):)

hvis du ikke har diagnose kontakt i motorrommet kan du bare sette nøkkelen i posisjon 1, altså bare radio, og holde tripteller-reset knappen (helt til venstre) inne i mellom 5 og 10 sek. da vil det blinke oil-reset eller inspection i det lille vinduet i instrumentpanelet. slipp knappen og trykk den inn igjen med en gang og hold den i 5-10 sek. da vil det blinke RE eller reset. skru av tenninga. da er service lampa resat. fungerte fett på min 01 E39, og såvidt jeg forsto det så fungerer det likt på alle modeller.

har du diagnose kontakt i motorromet mener jeg det bare er å ha nøkkel i pos 1 og en ledning mellom pinne 7 og 19 i diagnose kontakta. går glatt på min E34 iallefall.

gjør sånn som beskrevet her ja, 12 sekunder

e39 og e53 etter 01 uten rund kontakt i motorrom som kan resette i kombi