mAZE Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 17" RH felger med ok dekk. Sittet på en E36 Har gått av litt klarlakk, men fortsatt fine felger. En av felgene slipper ut noe luft. Om det er kun ventil vet jeg ikke. Selges billig for sen høstpris: 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 passer e34?? 1500 for alle fire?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 1500 for alle fire ja.. Ellers hadde det jo ikke vært billig.. Dette er jo latterlig billig, så her er det bare å slå til. Om de passer E34 vet jeg ikke. Mulig du må bruke spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 på menyen til venstre står det "Hjulspesifikasjoner" nr 5 nedenfra... De passer ikke e34 desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Oki, ja men da vet vi jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Er felgene fortsatt til salgs? Er de helt runde eller er de kant-kjørt å fæle ? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 får du frakta de til stavanger eller førde i sogn og fjordane så kjøper jeg de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Og hvordan er dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Er det virkelig ingen som klarer å lese annonsene innpå dette forumet?? Det står jo på toppen av tråden for **** No offence men det er vel det hundrede innlegget jeg leser i dag der folk ikke klarer å lese/tolke bokstavene som står i førsteinnlegget... 17" RH felger #---> med ok dekk. <---# Sittet på en E36 Har gått av litt klarlakk, men fortsatt fine felger. En av felgene slipper ut noe luft. Om det er kun ventil vet jeg ikke. Selges billig for sen høstpris: 1500,- Du får jo ca et (1) brukbart nytt dekk til den prisen så kan ikke regne med det helt store akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nei, det er felgene jeg selger. Dekkene er bare en bonus. Og til den prisen er det vel begrenset hva en kan forvente? De er ikke ille, men de er ikke nye heller.. Toten Transport evt LRN Transport ordner sikkert med frakt, men det kommer vel til å koste litt kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hehehelvete... da gjenstår det bare å kjøpe meg 3 serie igjen... Tenkte eg skulle kjøpe dei for en kompis som er på leiting etter banefelger... Men da måtte prisen ha landa på 1500... sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ja de gjør det.. 1500+frakt. Kan jo ikke gi de bort heller.. Da kan de jo likegodt ligge der. Så må nesten ha 1500,- for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 absolutt... tenkte bare om du tilfeldigvis skulle til disse trakter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du som har e34 kan bruke desse felgene hvis du bruker spacere. så det er ikke noen vits i å diskutere mere. Kan bruke desse felgene her på alle bilene til BMW med 5x120 Det er bare spacere som må til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Liten oppklaring her nå, det er felger med dekk? Men dekka er dårlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå