Gå til innhold

Bmw E36 325 Coupe selges

Olan
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge bimmern !

Har hatt bilen i et halvt år ca, men er noe dyr å eie med lærlinglønn:(

Det er en 1992 mod 325 Coupe som har rulla ca 212000.

Den er i veldig god stand og det er veldig lite rust på den.

Den ble eu godkjent 7 Juni 2008 med 0 feil.

Det har vært byttet motor på den for et par år siden, og den skal ha gått så å si det samme som resten av bilen.

Denne bilen er en orginal 325, ikke noe ombygde ikke-godkjente greier.

Noen av delene som er byttet de siste årene:

Vindusheis

Div foringer i understell ( powerflex)

Clutchpumpe

Bærebro foran

Støtfangerlister

Dempere

Senkefjærer (Med Tuv papirer)

Bremseskiver

Hardyskive

Byttet motor i 2005 pga motorhavari

Ny motor hadde da gått 175.000

Når motoren ble satt inn hadde karosseriet gått 177.000

Alt av arbeid er gjort på verksted og det medfølger dokumentasjon på nesten alt som er gjort.

Prisen er satt til hbo 80.000 ( kan diskuteres ved hurtig avgjørelse)

Link til autodb annonse : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2019617

Ta kontakt på pm eller tlf

90992138

Mvh Ole Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tro prisen er litt høy, for den prisen pleier man å få med endel styling"plast", gjerne et bra justerbart senkesett og skinn-interiør

ville heller betalt ekstra for en bra orginal bil enn en som er stylet opp og ser fæl ut. Nå er denne bilen ikke noe aktuell siden jeg må kvitte meg med en bil først uansett så regner med den er solgt før det.

det som er verre er hvorfor denne bilen flasser litt i klarlakken som er mest vanlig på omlakkerte biler. Så er også spørsmålet om den er importert og event når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tro prisen er litt høy, for den prisen pleier man å få med endel styling"plast", gjerne et bra justerbart senkesett og skinn-interiør

ville heller betalt ekstra for en bra orginal bil enn en som er stylet opp og ser fæl ut. Nå er denne bilen ikke noe aktuell siden jeg må kvitte meg med en bil først uansett så regner med den er solgt før det.

det som er verre er hvorfor denne bilen flasser litt i klarlakken som er mest vanlig på omlakkerte biler. Så er også spørsmålet om den er importert og event når?

Det som er av flass i klarlakken er 2 ørsmå flekker på taket.

Bilen ble førstegangsregistrert i 1999 i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør mest for "morroskyld".

Hvor mye mellomlegg for en 320 92' coupe rustfri, bra sommerdekk, m-front, mlykter bak, m-diffusor på bakfanger, supersprint eksos, skinnintr, soltak, største kjørecomp, alu vinterhjul, 183000KM, senk godkjent, brukbart stereo (8000kr nytt i feb i år), nye dempere rundt hele bilen. Ingen feil. Eugodkjendt i januar med 0 feil.

yyqv06jd6338tce9e0oo.jpg

takker for evt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...