PF0075 Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 La om til piggfrie vinterdekk. Da jeg skulle ta en prøvetur oppdaget jeg at servoen gnisset litt på lav hastighet. Vanskelig å forklare,men kan høres/føles ut som litt knirking når en svinger Det var ikke slik før jeg skiftet dekk.. Noen som har forklaring på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gjeewaytee Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 eg hadde skiftet tilbake til sommerdekk fremme bare for å eliminere ut andre feil. sånn at du e sikker på at det skjer etter omlegging Link to comment Share on other sites More sharing options...
PF0075 Posted October 25, 2008 Author Share Posted October 25, 2008 Har gjort det! Så det må vere noe med tregheten i dekkene som gjør det.. Servoen er ikke tung eller noe sånt. Så det er sikkert ikke noe alvorlig. Bare en svak gnissing når en svinger, som om det ligger en gummi bit mellom ratt og konsoll... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomerikk Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Ja dekkene er tyngre å dreie enn det trykkventilen ar kalibrert til. det er samme lyden som kommer om du holder rattet på max rattutslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts