Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har prøvd å se på forumet men ser ikke at det har vært noe lignende problem hos andre.

Har problemer med å låse opp bilen (noen ganger ikke alltid - ca 1 til 3 gagner i uken). Bilen har installert alarm, vet ikke om dette kan ha noe med saken å gjøre.

Når jeg prøver å låse opp bilen via kanppen på nøkkelen så skjer ingen verdens ting, og lampa til alarmen lyser heller ikke. Hvis jeg da låser opp manuelt med nøkkelen og tar av batteriet og setter den på igjen så for jeg lov å bruke kanppen for å låse opp slik at alarmen slutter å hyle. Det som er pussig er at alarmen ikke går hvergang jeg låser den opp ved hjelp av nøkkelen heller. Noe jeg også har lagt merke til er mens jeg kjører så kan navigasjonen slår seg av og på rett etterpå - som om den restarter seg. Lurer på om bilen spøker :)

Har noen hatt lignende problemer, vet ikke om det er problemer med strømmen eller programvare i bilen.

Setter pris på all hjelp!!

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei igjen,

Fant litt mer ut av dette, ser ut som det ikke har noe med dørlås å gjøre. Satt meg i bilen i går og vridde på tenningen, lys kom på og alle instrummentene som vanlig men så ble alt mørkt. Gikk til trunken, måtte åpne den ved hjelp av nøkkelen siden det ikke var noe strøm i bilen. Skulle til å skru av batteriet, i det jeg rørte den så kom tilbake strømmen. Syntes det var utrolig rart.

Noen som har opplevd/hørt om noe lignened?

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...