Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e30 325 motor, getrag kasse.

INkl ledningsnett til motor.

Har nylig bytta mølle, viftereim, plugger, nytt oljefilter og castrol motorolje.

Maks portet topp

Kvasskam

chip

skal være rundt 200hk i bilen, er et ordentlig godt drag i bilen!

Kmstand på Motoren er litt usikkert, da den ble byttet i bilen den stod i.

Men trimminga skal være for ca 40.000km. siden.

Motoren går meget jevnt og fint, enda den har kvasskam.

Motor kan prøves i bil en stund fremover, men vil bli tatt film av den når jeg tar den ut.

selges komplett for 10.000,-

tlf: 91395858

mvh.

Skrevet

har ett spørsmål, er ikke dette samme motor som sitter i 525i 12v? hvis det er så kan jeg komme å se på den når det passer deg, bor i lyngdal skjønner du! :D

Skrevet
har ett spørsmål, er ikke dette samme motor som sitter i 525i 12v? hvis det er så kan jeg komme å se på den når det passer deg, bor i lyngdal skjønner du! :D

Det er samme motor ja, men tror det er noen forskjeller på bunnpanne, motor fester og slik, men dette kan du ta ifra din gamle motor.

Skrevet

Tror det skal passe rimelig greit ja, men må bytte om bunnpanne!

Må bare komme og se når du vil, passer for meg imorgen, og tirsdag. blir borte ei uke etter onsdagen.

mvh.

Skrevet

okai, tar bare den gamle bunnpanna som sagt;)

har du ett nummer jeg kan kontakte deg på? tror ikke det blir noe imorgen, men kanskje mandag/tirsdag.

men motoren sitter enda i bilen slik at jeg før hørt åssen den "spiller"?

Skrevet

Det er samme motor ja, men tror det er noen forskjeller på bunnpanne, motor fester og slik, men dette kan du ta ifra din gamle motor.

Motorfester kan du få problemer med.

På motorer i E30 før facelift mangler det noen hull i blokka, som gjør at E34-motorfester ikke passer.

2 hull for lite på ene siden, og 1 på andre.

Jeg har stående en e34 med e30 325 motor, og der må jeg lage nye motorfester sjøl. Støpinga på blokka er ikke helt lik, så å borre hull og gjenge opp blir ikke så godt..

Skrevet
er så spennende når folk skriver maks portet topp.hva menes det?

det betyr at det er veldig tynt til vannkanalene, dvs går ikke porte arean mer.

Men er motoren solgt? kan være interisert viss jeg ikke får m20b20n min til å gå i helga

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...